Tjejkvällen

Glömde nämna den lilla tjejkvällen jag, Milla och Love ordnade i tisdags.. Okej Martin var också med på en hörna senare på kvällen.
I alla fall så fick jag och Milla för oss att gå ut och äta min sista kväll hemma. Bestämde oss för Racki's i Klippan.. åkte dit efter ett par glas vin och mötte Love där också!
Kvällen bjöd på godaste maten på alldeles för länge, och en hel del god dricka också ;)
Satt precis och funderade på hur fan vi kom tillbaka till Åstorp. Men så illa var det inte att jag inte kom ihåg.. nejdå, vi tog tåget och bytte sedan till buss i Åstorp då vi absolut inte orkade gå hela den långa vägen hem till mig från stationen.
Martin sällskapade oss på kvällen.. tyvärr skulle han nog säga om den saken. Jag, Milla och Love ska nog helt enkelt inte vara onyktra tillsammans.. Åtminstone inte tillsammans med en nykter kille. Han fick nog höra sånt han inte borde fått höra den kvällen.. attans haha!! Men det var en sjukt roligt kväll. Måste göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0