What a weekend

Hur gick det då med helgen?
Hade ju bestämt mig för att jag inte skulle gå ut alls varken fredag eller lördag den här veckan. Behövde ju faktiskt plugga till den där tentan som jag måste skriva i morgon.
Men så satte jag mig med våra anteckningar, böcker och studieanvisningar. Och då insåg jag ju att det här kommer jag lägga max en dryg timme på.. sån är jag ju, och har alltid varit. Jag lär mig gärna det som är nödvändigt, men att vara överambitiös är verkligen inte min stil.
Så när Leah slängde iväg ett sms till mig där hon pratade om förfest och utgång till Stallet på fredag var jag ju inte direkt svårövertalad. Det är jag glad för. Hade en riktigt kul kväll.. förfest med ungefär 30 utbytesstudenter och svenskar som gick att räkna på ena handens fingrar. Alla dessa utbytesstudenter gör livet på campus så roligt! Verkligen underbart folk de flesta av dem :) Kommer sakna många så sjukt mycke när de lämnar Sverige!!
Fredagen blev ju som sagt en hit.. väldigt sen också för den delen. Vaknade upp lagom till jag var tvungen att göra mig i ordning till lördagens utgång som jag ju självklart hann planera också ;)
Blev förfest här med Emma från klassen,Juls, Danielle från long island NY och Leah som jag kanske nämnt är från Minnesota.. Kom hit två amerikanska killar också lite senare och vid halv elva traskade vi till Sivans där det blev en väldans massa dans och en och annan god drink också! Leah och jag ägde dansgolvet.. tyckte vi :P
Nattmat blev det hos Leah. Stirfry eller något ditåt hette det. Mums!!
Pluggat lite idag.. Får ta igen helgens planerade plugg inatt istället tror jag. Men inga problem.
Snart blir det dinner hos Danielle.. Hoppas det blir gott för jag är hungrig. Älskar när jag blir bjuden så jag slipper laga själv haha :)
image51

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0