Where's home

Jag ska ju åka "hem" till Åstorp på onsdag. Tycker det är svårt att bestämma vad som är hem egentligen. Säger att jag ska hem på onsdag med åka hem igen på söndag. Lite klurigt det där. Fast Växjö är nog mer hemma nu..
Juls var nyss här och åt.. men nu skulle hon iväg på "dejt" ;) Sött..
Jag somnade gott i soffan innan och sov som en stock i två timmar. Kommer ju aldrig kunna somna inatt.
Kanske skulle kolla på en film?
Vänner för livet, eller reign over me som är originaltiteln ska tydligen vara bra. Om man vågar lite på det. Blir kanske den ikväll då. Kollade klart på stardust häromdagen i alla fall. Riktigt bra film.
Försöker få tag i Danielle också. Måste ju planera morgondagen. Utgång eller inte utgång? Kan inte riktigt bestämma mig, men är ju sugen på att gå ut som vanligt. Alltid roligt här ju!
Tvätt i morgon också.. Inte lika roligt :( Trött man kan bli på det..
all people from back home, miss you
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0