Back home

I morgon ska jag hem till Åstorp för första gången sen flytten hit till Växjö.
Fast jag trivs enormt bra här så har jag längtat hem en hel del och det ska bli sååå himla roligt att åka hem och träffa alla mina oldies igen :)
Mamma och pappa dra till New York på lördag. Ja, jag är avundsjuk! Men det brtyder också att jag har huset för mig själv, och vad är inte bättre då än att bjuda dit alla gamla glada vänner! Ska bli kul.
Men först på dagen ska jag och Frida, som kommer ner härifrån, ta en tur till Danmark så att hon får se vad vi sysslar med i Skåne ;) Ska bli kul att visa Åstorp för henne också. Finns ju så mycket att se!
   

Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0