Min MY!

Idag åkte min underbara vän My iväg till USA för ett år som au pair på lyxiga Long Island, New York. Jag är aningen avundsjuk och önskar jag hade kunnat följa med. Men glad för hennes skull och är övertygad om att hon kommer få sitt livs bästa år. Även om det är utan mig :'(
My och jag har varit tajta vänner i väldigt många år. Började någonstans i D-gruppen för kanske 8-9 år sedan kanske ;) Klippans SimSällskap föder livslång vänskap.
På senare år har vi blivit bättre och bättre vänner.. även om campeon försökte få henne att bryta med mig haha. För mycke plugg för My tyckte jag när jag aldrig hann träffa henne.
Under gymnasiet blev vi också trogna stammisar på Tivoli i Helsingborg. Hur många fantastiskt roliga kvällar har man inte haft med My där?!
Mest av allt kommer jag nog sakna våra långa telefonsamtal, som oftast handlade om fester och pojkarna i våra liv :)
Detta inläggat tillägnar jag alltså en av de bästa vänner en vän kan önska sig. Och det kvittar hur många tusen mil ifrån mig du är, du är en vän i vått och torrt! Love you min lilla myssepysse! Kommer sakna dig enormt
             

Kommentarer
Postat av: My

tack hanna!! jag borjar nastan grata, pa riktigt!! Saknar dig!! Jag ar sa glad att jag har dig! Fatta sa mkt roligt vi har gjort tillsammans, nu blir det inga galna korvbrodskvallar pa ett bra tag and that's sad! jag maste fixa headset sa att vi kan prata over skype, maste maste maste!! Saknar min hanna panna, som faktiskt var min slapma forst;) Love you!

2007-10-19 @ 06:13:56
URL: http://kardemumma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0