Stallet

Har precis kommit hem från Stallet, eller Slottsstallarna. Hade för en gångs skull valt att stanna hemma och ha en lugn kväll.. men när Juls ringer och frågar om jag inte ska gå ut är det svårt att säga nej. Gillar inte ensamheten i min lägenhet.
Hade ju i och för sig inte en så ensam kväll inna utgången heller. Jag mötte Frida nere i stan och vi hyrde "Hata Göteborg" som vi kolla på i Fridas källare :P Härlig film. Tur jag ska hem snart annars hade jag saknat ihjäl mig när jag såg alla fina platser i helsingborg som jag saknar!
Åkte från Frida vid nio, ungefär samtidigt som jag pratade med Juls.
Juls är föresten världens roligaste tjej från Sydkorea.. har jag nämnt det tidigare?
I alla fall hade jag en väldigt lyckad kväll på Stallet med henne och Leah, från Minnesota. Alla dessa utbytesstudenter är ju för härliga! Juls försvann ganska tidigt och trots vårt eviga letande hittade vi inte henne. Hon hade väl gått hem till någon snygging ;) Hon ska fira jul hemma har vi bestämt nu! Klart hon ska uppleva en svensk julafton, och juldag framför allt :D Det kommer hon gilla!
Träffade också Danielle från Long island. Samma ställe som My har åkt till. Nu har jag fler anledningar att hälsa på henne i sommar!!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0