Å underbara sol

Jag är verkligen glad att jag är ledig idag. Har hunnit med en hel massa känns det som. Dessutom blir det inte lika jobbigt att gå upp i morgon då det bara är en dag kvar att jobba innan helg.
Slängde som sagt in tvätt i maskin och sen la jag mig på en filt bakom huset och solade mig brun och fin i värmen. Fick tag på Frida och Agnes som också var sugna på solning, så jag flyttade mig bort till sivansängen för att sola vidare med dem. Härligt !
Har även varit flitig i köket idag och fixat lite ny mat att fylla på frysen med. Blev köttbullar och pannbiffar, men oj, vad trött jag var på att steka dessa sen. Luktade nog mat i hela huset skulle jag tro.
Snart får jag nog hit en middagsgäst skulle jag tro ;) Har lagat makaronilåda med kassler. Lyckades bränna vid den lite i ugnen, men den ska nog vara fullt ätbar ändå.
Efter maten ska jag rösta för promanad i vårt vackra väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0