Det är söndag

Ännu en veckas praktik avklarad. Två kvar. Knappt. Tänkte be om att vara ledig fredag min sista vecka då Milla kommer på besök :) Hon kommer redan på min födelsedag. Blir massa kul. Grillning om vädret är okej, tårtbak och utgång.
Denna helg har varit mindre händelserik. Fredag, efter praktiken, var jag i stan. Lugn kväll med tv-tittande.
Igår gjorde vi inte speciellt mycket under dagen. Blev bara en kort runda nere på stan.
Kvällen spenderades hos frida. Liten parmiddag. Åt god tacos och pratade bort en massa timmar. Trevligt.
Idag har jag varit hemma i min lägenhet ett par timmar. Inte hänt mycket här. Ska åka tillbaka till stan alldeles strax.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Längtar!!=D

2008-05-19 @ 20:33:17
URL: http://mathildahagman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0