Ett par dagar

Nu har jag varit i åstorp ett par dagar. Börjar längta tillbaka till växjö väldigt mycket nu.
Kom hit i söndags med tåget. Blev grillning med familjen och sen körde jag och hälsade på Annika som man inte sett till på länge :)
Måndagen bjöd på massa jobb på posten. Glassigt postväder med solsken, men tungt med reklam var det. Vilket slit. Efter jobb kom Milla hem och vi bestämde oss för att köra till väla för lite traditionsenlig hanna-milla-shopping.  Blev dock bara jag som shoppade. Efter  väla köpte vi med oss lite fika och körde vidare till gröningen i helsingborg där vi satt ett par timmar och beundrade vädret och vattnet. Mys.
Tisdag fick jag också jobba. Perfekt dag att jobba. Lite post, ingen reklam och massa sol. På kvällen gjorde jag och Milla återigen en utflykt till gröningen.
Igår var det valborg. Jag slapp jobba.
Kvällen började med grillning med mamma och pappa och sen körde jag till klippan där jag hamnade på förfest hos becke. Jag själv var inte på festhumör så jag nöjde mig med att titta på fyllona ;) Kvällen slutade tidigt och jag körde hem för att sova. Min säng här är föresten mycket mer bekväm än min växjösäng.
Nu får jag väl snart börja packa innan jag ska hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0