Helg

Det är helg. Men inte en av de bästa.
Ska snart till badet och jobba. Det orkar jag egentligen inte :/ Varmt och äckligt kommer där att vara.
Igår mådde jag sådär halvbra på kvällen. Sanna överraskade mig en aning när hon plötsligt var i växjö. Vi spenderade fredagskvällen i soffan där vi snackade en massa strunt och tittade på tv. Var lite avundsjuk på alla som var ute och festade. Har ju varit allkår på campus denna vecka, och det känns lite tråkigt att inte ha varit med på något.
Ikväll blir det förmodligen så att jag går på grisfesten. Blir roligt, även om jag nog inte kommer att vara på topp efter en dag på badet. Kul att sanna är här i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0