Många planer

Oj, vad bra jag kan vara på att planera in alldeles för många events på allt för lite tid.
På onsdag fyller jag ju som nämnts förrut 20. Blir en massa festligheter den kvällen.
Torsdagen blir väl en bakfylledag med Milla och tårtrester ;)
Fredagen var Milla också bokad på, men nu är jag världens sämsta vän och kör iväg henne tidigt på förmiddagen. (Har diskuterat saken med henne, och hon verkar inte vara speciellt upprörd över detta eftersom att hon ändå skulle hem ett par timmar senare). Anledningen att jag gör detta är att jag själv ska med tåget mot Hässleholm. Där ska jag träffa Stina, och vi ska festa loss på Siesta! under fredagen och lördagen. Ska bli sjukt roligt. Verkligen en impulsgrej från min sida. Bestämdes för ungeför en halvtimme sedan.
Söndagen blir det till att rusa tillbaka till Växjö för att jobba på badet 11-18.30. Vad pigg, glad och fräsch man kommer känna sig ;)
Blir nog en höjdarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0