dagen går sådär lite lagom långsamt.

Idag vaknade jag i stan, men cyklade ganska tidigt tillbaks till min lägenhet på campus.
Efter våra bästa år och vårrullar så knallade jag bort till Ida och Johanna för lite tjejsnack (som just nu mest handlar om jobbigheter i skolan) och sen en promenad med Ida. Blev ett besök på supermarket med henne där jag handlade upp mina sista slantar. Aldrig längtat så mycket efter csn!
När jag kom hem så surade jag en stund över att jag har det jobbigt med pengar och sen insåg jag att jag behövde göra av med lite till. Ny kurslitteratur. Så fruktansvärt trevligt. Fick nalla lite på sparkontot. Möbleringen i nya lägenheten lär bli lidande om det ska fortsätta så.
Men.. ska snart iväg och tjäna lite pengar också. Med betoning på lite.
Ska jobba två timmar på badet. Härligt tid i och för sig :)
Efter jobb kommer frida hit och då blir det skräckis. Minns jag rätt så skulle hon nog ta med lite godis också. Lyxliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0