Kyla

Sitter och huttrar lite i lägenheten. Värme ingår tydligen inte i hyran ;) Blir fruktansvärt kallt trots att elementet är uppvridet på högsta temp. Får slänga på mig en extra tröja.
Haft en riktigt bra föreläsning idag. Mellan 9-16 var jag helt fängslad av vad vår föreläsare hade att säga. Det är få gånger detta har hänt, om ens någon gång förrut. Psykiatri var vad det handlade om. Vi fick höra mängder av intressanta patientfall vår föreläsare upplevt under sin yrkesversamhet som psykiatrisjuksköterska, och dessutom lära oss grunderna i några av de vanliga diagnoserna inom området. Aldrig hade jag trott att detta var något som skulle intressera mig :/ Men nu är jag helt uppslukad av det. Längtar tills min bok om detta kommer från adlibris. Då ska jag läsa mer! Dessutom har vi en föreläsning till i morgon.
Nu väntar jag på att min fiskgratäng ska lagas klart i ugnen. Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0