one more weekend

En ny helg kom och försvann.
Fredagen var trevlig då han och jag gick ut och åt på mysig restaurang. Stans godaste pizza :) Blir ganska ofta som vi köper hem mat, men det brukar alltid bli att man bär hem boxar med thaimat eller en pizza som vi delar framför tvn. Betydligt bättre att sätta sig ned och äta i lugn och ro, i trevlig stämning, på restaurang.
I lördags var det party inplanerat. Martina hade syster på besök så vi tre bestämde oss för att liva upp stämningen lite på sivans med vår otroliga charm.
Detta lyckades vi verkligen med!
Trots fyra timmars skakande på dansgolvet, hade vi ändå energi kvar för lite efterfestande. Bjöds på gitarrspel och härlig sång. Väldigt uppskattat.
Efter att ha blivit väckt av mobilen på söndagsmorgonen, och upptäckt att jag faktiskt fungerade ganska normalt, så blev det storstädning av lägenheten och snålshopping på Willys. Kontot börjar närma sig tomt.
Han och jag lagade god middag på kvällen och jag roade mig med mina söndagsprogram på tv. Ensam mamma söker är svårslaget.
Nu är det snart lunchdags och sen skola. Ny kurs skall inledas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0