Åktur

Vi ska snart sätta oss i våran hyrbil och köra uppåt landet mot Vingåker. Ska hälsa på hans föräldrar.
Typiskt att det skulle bli ruskväder denna helgen :/ Jag tycker inte alls om att befinna mig ute på vägarna i halka.
Trots vädret så ska det bli roligt att komma iväg såhär en helg. Känns helt underbart att ha alla medicintentorna bakom sig och slippa tänka på det. Är i och för sig inte helt sant. Måste göra om ortopedin från den skriftliga tentan nästa helg. Men det är en pyttedel i det hela. Kommer inte bli några problem.
Nu ska jag föna håret så att jag kan sitta och se snygg ut på passagerarsidan i 40 mil. Jag tänker inte köra på några isbanor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0