Ett långt ett

Känner på mig att detta kommer bli ett av mina längre inlägg. Jag är pratsjuk.
Sitter i hans lägenhet nere i stan. Han är på jobb. Jag försöker plugga, men det går väldigt långsamt framåt. Hjärt/kärlsjukdomar, thyeorideasjukdomar etc.. Rachael Ray på tvn lockar mer just nu.
Funderar på att snygga till mitt morgonrufs och ta en promenad genom växjös alla butiker. CSN och lön har ju kommit :) Har dock ingen som helst lust att göra av med massa pengar. Mer sparsam har jag sällan varit. 
Dessutom blir det en liten roadtrip till Vingåker och hans familj nästa helg, och i Vingåker finns en gigantisk outletbutik. Blir säkerligen en del inköp där trots min sparsamhet. Måste även betala för bilen vi ska ta oss dit med. Hyrbil. Billigare än att ta tåget, vilket jag tycker är ganska illa. Ska bli roligt att åka uppåt i alla fall :)
Vill att tiden ska gå fortare. 
Blir matshopping på city gross då han slutar jobba senare i eftermiddag. Jag går och möter. Saknar en bil när det är dags för storhandling. 
Längtar även till i morgon. Då är det inflyttningsparty hos Hanna. Kul att festa med lite annat folk ibland, och hennes växjövänner är väldigt trevliga.
Nu ska jag fortsätta kika på Rachael, och sen försöka komma igång med pluggandet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0