Massor

Har mycket att säga.
Först onsdagen..
Frida och jag gjorde en killerpizza. Så gott! Tomat/basilikasås, massor med bladspenat, kyckling och bara lite ost. Inte allt för onyttig pizza alltså. Använde oss av färdig pizzadeg som bara behövs rullas ut. Ni vet de gröna förpackningarna från ica? Perfekt!
Efter middag blev det förfest hos Martina. Riktigt mycket folk från klassen hade vågat sig ut :) Kul hade vi, och på sivans blev det dans till stängning.
Igår förmiddag hade vi en mindre givande lektion i informationssökning. Usch. Vill inte skriva några papers :/
Torsdagskvällen spenderades i stan, men innan dess hälsade jag på i Hannas nya, jättefina lägenhet. Oj, blev så avundsjuk. Verkligen fint har de fått!
Vad som händer ikväll vet jag inte än.

Jag vet.. det ser lite oaptitligt ut. MEN smakade jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0