MAX

Blev glad då han föreslog att vi skulle äta på MAX idag. Min nya snabbmatsfavorit, och man kan faktiskt unna sig lite underbar hamburgare emellanåt.
Upptäckte max först i somras, så detta blir faktiskt mitt fjärde max-besök någonsin.
Mitt första skedde någon gång i åttan. Jag praoade på city gross i hyllinge, och jag och klasskamraten marcus gick över gatan, till en då ganska nyöppnad maxrestaurang, på vår lunchrast. Jag beställde kyckling nuggets, och minns bara att jag tyckte de smakade riktigt illa. Höll mig alltså till mcdonalds i 6 år efter detta. Och visst, alla älskar väl mcdonalds, men numera blir det max då jag är sugen på burgare :)


Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 13:12:50
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0