Nostalgi

Först: Vi tackade nej till lägenheten.

Sitter i mina föräldrars hus, vid dator jag brukade använda, och lyssnar på musiken jag brukade lyssna på :) Underbart!
Just nu.. Gavin Degraw- Chariot. Mysigt!
Har tidigare idag varit i Danmark en snabbis och i Helsingborg och druckit min andra Espresso house frapino (mango/jordgubb) sen jag kom ner i onsdags.
Även inhandlat ett par stövlar. Fina, men det bästa var att de passade även mina stora vader. Det gjord mig lycklig. Dessutom var de superbilliga. 500 kr på dinsko. Fynd!
Snart kommer han med tåget :)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Bra låt - jag gillar också den!

Hoppas du får en bra dag!

2008-10-21 @ 08:36:35
URL: http://ungkvinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0