Stressig dag

Var uppe med tuppen idag. Det vill säga klockan 8.
Föreläsning om kvalitativ datainsamling, där vi alla satt som stora frågetecken. Segt.
Efteråt begav jag och martina oss iväg mot ica. Köpte massor av frukt för en gångs skull. Är inte någon stor fruktätare, men tänkte att jag skulle ge det gröna ännu en chans.
Nu måste jag sätta igång med pluggande. Ingen motivation. Men måste!
Träning klockan 17. Air styrka igen. Har blivit ett av mina favoritpass :) Inte hunnit träna på länge nu heller, då jag har jobbat om kvällarna. Ska bli skönt.
Ska fixa fin middag ikväll också. Pannbiffar med soltorkade tomater och fetaost. Inte min favorit kanske, men jag tror någon annan uppskattar det desto mer ;)
Nu väntar boken!

Fint med fruktfat..


Kommentarer
Postat av: Carolin

Ha en jättefin helg!

2008-10-11 @ 09:17:16
URL: http://ungkvinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0