Påskhelg med ålandsfärja

Så var påskhelgen slut och praktiken är igång som vanligt.
Hunnit med en hel del saker i helgen tycker jag. Åkte upp till Vingåker i torsdags kväll och sen blev det shopping på outletbutiken där på fredagen. Träffade även Tomas barndomsvän Marcus på kvällen. Var ute och åt på grekisk restaurang med honom och hans flickvän.
På lördagen blev det buss till Stockholm där Tomas och jag lyckades hinna med lite shopping innan vi klev på ålandsfärjan vi skulle åka med. Birka paradise.. alltså inte tv-båten cinderella. Attans!
Fick riktigt fin trerätters middag på båten. Verkligen supergott! Efter middagen blev det shopping i tax free och sen drack Tomas och jag lite vin i hytten. Vi vågade oss ut en kort stund för att titta på alla underhållande människor som åker en färja som denna.. men sen blev det hytten igen. Vi skämdes nog lite haha.
Frukostbuffén var det bästa med resan. Nästan. Man borde äta bacon till frukost oftare tycker jag :)
Söndags kväll var vi tillbaka i Vingåker igen. Somnade ganska tidigt och sen blev det hemfärd igår förmiddag.
Kul att vara borta ett par dagar, men skönt att komma hem också.

Kommentarer
Postat av: annika

tcker ni kan komma ner på valborg och grilla och dricka en massa med oss ;)

2009-04-26 @ 17:34:27
URL: http://annika87hammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0