Solsken

Idag skiner solen igen. Det är så härligt!
Helgen har varit bra, och även lång för min del. Ledig idag också nämligen. Tur är väl det. Känner att jag behöver en extra dag för att återhämta mig efter lördagens lilla fest ;) Förfest hos oss och sen utgång på Kafé de luxe. Roligt hade vi, men det var ju ingen lugn kväll precis. Söndagen spenderades i soffan.
I morgon blir det åter till praktiken, men för en kort vecka. På torsdag, efter praktik, åker jag och Tomas upp till hans föräldrar i Vingåker. Det ska bli skönt att komma iväg en helg. Har hyrt bil så att vi slipper ta tåget.
Nu ska jag bestämma mig för om det ska bli löpning eller promenad runt sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0