Födelsedagskalas och smisk-runda

Igår firade vi Martinas 25 års dag med middag och kalas. Pizzan var udda, men fantastiskt god. Tårtan var perfekt! Choklad är svårt att misslyckas med :) Utgång blev det också. Stallarna stod för dansgolvet och det var riktigt roligt att dansa runt en stund. Vid stängning var jag dödstrött. Gick hem och hoppade i säng.
Idag var jag uppe tidigt. Tvättade och flyttpackade lite mer. Ica besöktes också. Köpte lite färdigmat att äta under veckan. Inte speciellt förtjust i sådan mat.. men denna veckan känner jag inte för att laga någon mat. Just nu står det en fiskgratäng i ugnen.
Efter maten ska jag iväg på smiskrunda. Ett moment i de nya sjuksköterskestudenternas nollning. Man vandrar runt till olika medlemmar i vår studentförening, det bjuds på alkohol och leks lekar. Hoppas nollorna blir imponerade! Roligt ska det bli i alla fall :)
Nu till fisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0