Matlagning och träning

Idag har jag varit effektiv. Förmodligen för att jag är så glad att jag fick jobbet på HIA.
Matlådorna i frysen börjar ta slut så jag bestämde mig för att fylla på. Med paj! Massor med paj. Har ännu bara hunnit göra en. En väldigt god tacopaj. Kryddade färsen med kryddmixen red fusion smoked chili and garlic. Den passar väldigt bra i paj. Ovanpå hela kalaset kladdade jag crème fraiche chili & paprika och massa majs. Supergott!
Efter en liten pajbit till lunch gick jag bort till simhallen och tränade core. Riktigt bra pass faktiskt. Haft lite dålig erfarenhet av just core-passen innan, men nu ändrade jag åsikt. Svettigt med bra övningar :)
Nu väntar jag på att Tomas ska komma hem. Då ska jag börja på nästa paj. Denna också med lite tacokrydda. Känns lite trist kanske? Men tacos är ju så gott. Denna paj kommer jag i alla fall fylla med fajitakryddad kycklingfilé, lök, paprika och äggstanning. Jag hoppas resultatet blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0