Med sug efter lösgodis och pocketböcker

Igår fick jag besök av Martina på eftermiddagen. Vi diskuterade vårt sommarjobb och annat strunt. När Martina åkte hem så gick jag en snabb runda på stan. Besökte systembolaget för en flaska mousserande vin, frisören för vax på extrapris och coop för att hämta ut ett postpaket. Har beställt alla böcker i twilightserien från adlibris. Ska börja läsa idag! Blivit så sugen på att läsa, vilket jag inte varit på jättelänge. Mysigt att gömma sig bakom en bok.
På kvällen igår åt jag och han god mat, kasslergratäng och bulgur, och sen tog vi det lite lugnt i soffan framför film. När klockan började närma sig nio blev vi båda lite sugna på att promenera bort till Harrys för det klassiska musikquizzet. Där möttes vi av massor med folk från Tomas jobb, så det var trevligt. Quizzet gick sådär.
Idag är jag ledig från praktiken, men är lite bitter över att jag måste vara där hela helgen :/ Hade jag däremot fått betalt hade det varit en annan sak.
Fredagskvällen kommer nog bli stillsam. Är sjukt sugen på att köpa massor med lösgodis som jag kan mumsa i mig mellan läsning och tv-tittande. Vi får väl se.



Kommentarer
Postat av: annika

vilken tid kommer du hem på fredag?

2009-03-23 @ 17:30:04
URL: http://annika87hammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0