Fredag

Fredag idag. Och sovmorgon. Känns jätteskönt!
Träningsvärk i nästan hela kroppen sedan gårdagens träning. Ganska behaglig känsla.
Idag har jag lite planer, men hade gärna avbokat alla och suttit hemma i soffan och kollat på film hela dagen. Telias kunder får prova filmkanaler gratis hela helgen ;) Massa bra film som visas. Väljer nog att vara social ändå. Ska ut på campus om några timmar och umgås med martina och ida. Trevligt! Kan dock inte stanna för utgång på stallarna. Ikväll har jag och Tomas nämligen bjudit hit Ronnie och Lotta. Blir nog hämtmat från akropolis och någon film.
Nu ska jag väcka mig själv på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du?

2009-05-08 @ 16:01:04
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0