I fikans tider

Jag har aldrig varit en "fikaperson". Min pojkvän däremot älskar att fika. Kaffe och muffin på stan är nog en av hans favoritsysslor på helgen. Kanske är det därför jag nu börjar uppskatta fikans värde. Jag gillar fortfarande inte kaffe, och kommer nog aldrig att göra det heller, men nu när våren är här så blir jag ofta väldigt sugen på att ta en glass i parken, picknicka på campus eller mysa på stans uteserveringar.
Idag var Frida på besök och trots att jag lovat mig själv att undvika de flesta onyttigheter denna veckan så slutade det med att vi bakade äppelpaj och mumsade i oss. Underbart gott. Jag ångrar ingenting!
Fotobevis på de flesta av mina fikastunder finns såklart ;)


Kommentarer
Postat av: Sophy

fika o kolla på folk e en av mina favoritsysselsättningar :P

2009-05-04 @ 12:38:02
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0