Siesta! - 09

Usch, vad jag är dålig på att blogga.
Funderar på att bli bättre på det. Ska fundera lite till.

Denna helg lär det i alla fall inte bli speciellt mycket bloggande. Jag ska nämligen till siestafestivalen i Hässleholm. Ska bli riktigt roligt. Massa bra band ska spela, många bra vänner ska dit och enligt SMHI kommer vädret inte att bli helt tokigt. (Okej, inte regn varje dag åtminstone). Jag kommer åka dit med Tomas i morgon efter en lååång skoldag. Även min födelsedag. Det är nästan helt bortglömt bland alla andra roligheter :/ Konstigt. 21 blir jag i alla fall.


Förra året hade jag roliga siestadagar med goda vännerna Sanna och Stina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0